Gremline la adapostul Glina, 2006/ Gremline at Glina shelter, 2006

Gremline la adapostul Glina, 2006/ Gremline at Glina shelter, 2006

luni, 9 mai 2011

Multumiri dupa Targu' Catelului; Binefacatorii Catelului si Patronul Catelului :-)

Tadgino si Mihaela (Mutts of Romania) multumesc tuturor participantilor la Targu' Catelului Hingherit, Maidanez si Corcit (au fost destui, tinind cont ca a fost o zi deosebit de ploioasa si rece) si amintesc in mod deosebit pe urmatorii Binefacatori ai Catelului: D-na Adina Danescu & Associates, Dl. Victor Ioane & Associates, D-ra Denisa Garagau, Prof. Ileana Littera si Prof. Margareta Vlad.

Multumita Dvs. 200 de catei maidanezi si corciti care au fost sterilizati si adoptati vor primi mai multa mancare si tratamente medicale adecvate.

D-na Adina Danescu primeste titlul de Patronul Catelului in cadrul editiei I a targului.

Fiti cu ochii in patru si nu lipsiti de la editia a II-a! Pe curand!

Tadgino& Mutts of Romania

2 comentarii:

  1. Buna,
    Sunt Eliza Bailicenco si imi pare tare rau ca am aflat abia azi de targul pe care l-ai organizat de 8 mai... Mi-ar placea ca la urmatoarele editii sa pot colabora si eu ca expozant. Cred ca proiectul tau este extrem de original si tocmai din cauza asta sunt sigura ca va avea un ecou.
    Adresa mea de e-mail e izabailicenco@yahoo.com
    Sper sa ne auzim curand,
    Eliza

    RăspundețiȘtergere
  2. Eliza, ne bucuram ca ai indragit corciturile noastre simpatice si prietenii lor umani (fie vorba'ntre noi, cel putin la fel de corciti ;-))!

    Te asteptam la Editia a II-a, pe Popa Soare 18, Duminica 22 Mai!

    RăspundețiȘtergere